Bosanska sehara motiv novih Vispakovih pakovanja čajeva

Bosanskohercegovačka prehrambena industrija Vispak uspješno je okončala proces redizajna i plasmana na tržište čajeva u pakovanjima od 20 i 25 vrećica.

„Bosanska tradicija na koju smo veoma ponosni nas uči da se u sehari čuvaju lijepe, vrijedne i mirisne stvari. Takav je slučaj i sa Vispakovim čajevima. Vispak ide korak dalje i kao domaća prehrambena kompanija želi dokazati da itekako ima šta reći, ali i pokazati.



Angažirali smo vrhunske stručnjake dizajna i odabrali rješenje koje najviše podsjeća na nas“, riječi su direktora Vispaka Rusmira Hrvića.

Za osnovni motiv novih pakovanja Vispakovih čajeva odabrana je bosanska sehara.
Zanimljivo je da se uz seharu, prvi put u dizajnu jednog Vispakovog proizvoda pojavljuje i kera/milje, kao još jedan snažan simbol bosanskih kuća i domova.

Čajevi u novom ruhu, sačuvani u ‘Vispakovoj sehari’ već se nalaze na tržištu i moguće ih je nabaviti širom Bosne i Hercegovine.

Konačna odluka o tome još nije donijeta, ali najvjerovatnije da će i redizajn logotipa Vispaka kao i ostalih proizvoda ići upravo u tom smjeru. „Namjera nam je da novim kreativnim pristupom utemeljenim na bogatom kulturno – historijkom nasljeđu Bosne i Hercegovine i na ovaj način, ukusno dizajniranim pakovanjima, uljepšamo prodajne police kako kod nas, tako i u svijetu“, pojašnjava Hrvić.

Novi dizajn Vispakovih čajeva kreativno je postignuće dizajnera agencije McCann Erickson iz Sarajeva.