Domaći proizvođači bi puno više trebali ulagati u kvalitetan marketing

“Drago nam je da ćemo zajedno sa organizatorima, učesnicima i posjetiteljima Visokočkog ljeta moći podijeliti radost obilježavanja uspješnog postojanja Vispaka 40 godina, te da ćemo svi zajedno i kroz ovu manifestaciju ukazati na potrebu kupovine domaćih proizvoda”.

Bosanskohercegovačka prehrambena industrija Vispak d.d. ove godine je generalni sponsor Visočkog ljeta, koje se održava od 13. do 18. jula.


“Veoma nam je drago da smo generalni sponsor ove , za Visoko i cijelu regiju, veoma značajne kulturno – sportske manifestacije koja se već dugi niz godina održava na zadovoljstvo građana Visokog. Isto tako, drago nam je da ćemo zajedno sa organizatorima, učesnicima i posjetiteljima Visokočkog ljeta moći podijeliti radost obilježavanja uspješnog postojanja Vispaka 40 godina, te da ćemo svi zajedno i kroz ovu manifestaciju ukazati na potrebu kupovine domaćih proizvoda”, istakao je Rusmir Hrvić, direktor Vispaka.

Vispak d.d. je osnovan 7. aprila 1972. godine u Visokom kao sastavni dio Veleprometa, jednog od najvećih tadašnjih trgovačkih lanaca u bivšoj Jugoslaviji. Iste godine počela je i proizvodnja Zlatne džezve, najpoznatijeg branda ove kompanije.
Vispak danas zapošljava 180 radnika, od kojih 40 sa visokom stručnom spremom. Samo u proteklih godinu i po Vispak je samostalno razvio 30 novih proizvoda, a ovih dana Vispak je na tržište lanisrao uz najnoviju čokoladu Tiru Liru i Tajnu, mješavinu za 10 jela iz programa ‘Bosanske kuhinje’. Vispak danas izvozi u 17 zemalja svijeta i na četiri kontinenta i vlasnik je četiri certifikata za sigurnost hrane i upravljanje kvalitetom: ISO 9001:2008, HACCP, HALAL, te certifikat za organske proizvode KRAV. Oborivši Ginisov rekord 2004. godine zajedno sa građanim Mostara, tako što je ispečena i popijena kafa iz najveće džezve na svijetu, Vispak je 2005. i zvanično dobio certifikat Ginisa, ušavši u knjigu rekorda.

U okviru generalnog sponzirstva Visočkog ljeta, Vispak će se pored redovnih promotivnih formi, predstaviti posjetiteljima manifestacije i putem degustacija Zlatne džezve u najvećoj džezvi na svijetu, nove Tiru Liru čokolade i najnovijeg Vispakovog branda Tajna, mješavine za 10 najpoznatijih jela sa ovih prostora.

Osim toga, predviđena je i nagradna igra za sve ljubitelje novih proizvoda iz asortimana Tajni i Tiru-liru čokolada.