O nama

Osnovan 1972. kao dio preduzeća Velepromet Visoko sa ciljem prerade i pakovanja kafe i niza prehrambenih proizvoda te je odmah postao prepoznatljiv po prženoj i mljevenoj kafi ZLATNA DŽEZVA. VISPAK sa nastavlja afirmisati i 1974. postaje lider u proizvodnji specijalne mljevene kafe za ugostiteljstvo i ESPRESSO kafe, 1977. otpočela je proizvodnja čaja na tada najsavremenijim IMA mašinama. Linije praškastih proizvoda i začina za jelo puštaju se u rad 1979. Prelaskom u novu zgradu 1980. instaliraju se kompletne linije: kafe, kikirikija, praškastih proizvoda i začina za jelo.
U funkciju se puštaju savremena skladišta sirovina, repromaterijala i gotovih proizvoda, 1983. počinje proizvodnja kikiriki putera a 1985. Stampy krema.Proizvodnja ESPRESSO kafe u jedinstvenom pakovanju od 1,5 kg koji i danas predstavlja najznačajniji proizvod u VISPAK-ovom asortimanu započela je 1987. Iste godine započela je i proizvodnja aditiva za pekarstvo u kojima smo bili lideri na prostorima bivše Jugoslavije. 1988. odvajanjem od Veleprometa VISPAK postaje samostalna organizacija. Usvajanjem Zakona o privatizaciji dolazi do promjene u vlasničkim odnosima tako da VISPAK 1991. postaje dioničko društvo.

 

U periodu agresije na našu državu od 1992. – 1996. u VISPAK-u se, mada u veoma teškim i složenim uslovima kontinuirano odvija proizvodni proces. Od 1997. asortiman kremova obogaćuje se kremom ČOKO MILK koji je veoma brzo našao svoje mjesto na tržištu zbog povoljne cijene i visokog kvaliteta.
Od 1997. asortiman kremova obogaćuje se kremom ČOKO MILK koji je veoma brzo našao svoje mjesto na tržištu zbog povoljne cijene i visokog kvaliteta.

Kupovinom dvije mašine MAISA 1998. poboljšana je proizvodnja čajeva i usvojeni su najsavremeniji svjetski trendovi u ovoj oblasti (omotno pakovanje, crni, aromatizirani, zeleni, voćni čajevi…). Iste godine razvijena je proizvodnja juha i unaprijeđena transportna pakovanja.

Značajan momenat u razvoju VISPAK-a desio se 1998. Izvozom naših proizvoda u Švedsku, obilježava se kao početak izvoznih aktivnosti. Danas naše izvozno tržište čine USA, Hrvatska, Švedska, Saudijska Arabija, Kosovo, Austrija, Slovenija, Australija, Crna Gora, Kanada, Italija, Holandija, Srbija, Turska, Njemačka, Makedonija, Švicarska, Velika Britanija te Češka.

Donošenje odluke o razvoju informacionog sistema, početak proizvodnje hladno mljevene i vakumirane kafe i unapređenje pakovanja praškastih proizvoda kupovinom nove Wolpack mašine obilježavaju 1999. godinu. Početkom 2000. otpočinje proces projektovanja sistema upravljanja kvalitetom prema standardu ISO/CD2 9001:2000, otvara se prvi VISPAK-ov coffee shop u Visokom. Od 2001. zvanično postajemo vlasnici certifikata ISO 9001:2000.

2000.g. počinjemo sa proizvodnjom čokolada i čokoladnih proizvoda te danas možemo reći da smo domaća najkompetentnija firma za ovaj program.

2003.g. proizvodnja snack-a obogaćena je linijom flipsa koji postaje značajan konkurent na tržištu grickalica.

2005.g. ostat će posebno upamćena po tome što je VISPAK zvanično ušao u Guinness-ovu knjigu rekorda sa najvećom džezvom na svijetu iz koje se pije najbolja bosanska kafa na svijetu ZLATNA DŽEZVA.

Ovu godinu obilježilo je i formiranje vlastite, savremene distribucije što VISPAK čini jednom od najznačajnijih prehrambenih kompanija na bh. tržištu pa i šire.

2006.g. je obilježilo širenje distributivne mreže, jačanje HORECA segmenta, mikroobrada terena, marketinška podrška prodaje kako medijski tako i na prodajnim mjestima.
Iste godine organizovana je i nacionalna nagradna igra „Potraga za zlatom“ , koja je izazvala veliki interes s obzirom da je glavna nagrada bila kilogram zlata.
Pored ove nagradne igre, organizovano je i niz nagradnih igara u saradnji sa našim ključnim kupcima i ovo se pokazalo kao pun pogodak.

2007.g. snimljeni su reklamni spotovi za VISPAK juhe i čorbe, koji su bili dobra marketinška potpora promociji BOSANSKE KUHINJE, koja je neodvojivi dio našeg poslovnog usmjerenja.

2008.g. ZLATNA DŽEZVA je proglašena Superbrendom za Bosnu i Hercegovinu što je bila još jedna potvrda kompetentnosti posla koji radimo. Uz ZLATNU DŽEZVU vezane su sve vrijednosti tradicije, iskustva, okupljanja porodice i rituala pripremanja i pijenja prave bosanske kafe.

Krajem 2010.g. desila se najznačajnija promjena u cjelokupnom poslovanju, VISPAK je postao dio ASGROUP koju osim VISPAK-a čine još AS Jelah, Kent Visoko, Napredak Tešanj, Vemal Tešanj, Fortitudo Travnik i Oaza Tešanj.
Grupacija ima za cilj, u narednih pet godina, postati jedan od pet najvećih proizvođača konditorskih proizvoda u Jugoistočnoj Europi.

2011.g. obilježava projekat uvođenja 20 novih proizvoda koji je obuhvatio sve proizvodne programe VISPAK-a kao što su program kafe, gotovih jela, čokoladni program, snack i program praškastih proizvoda, a riječ je o visokokvalitetnim domaćim proizvodima kreiranim po vrhunskim svjetskim standardima unapređenja kvaliteta, sa novim okusima savremenog i dopadljivog pakovanja.
Takođe, promovirali smo i prvi VISPAK Newsletter koji je na najbolji način prezentovao naše uspješne poslovne poduhvate.

2012.g. obilježena je lansiranjem novih brendova TIRU-LIRU i TAJNA.
Čokolada TIRU-LIRU je namijenjena prvenstveno djeci, koja je svojim maštovitim dizajnom i sa tri različita okusa: mliječni, banana-keks i voćni, osvojila najmlađe čokoljupce.
TAJNA je brend mješavine začina za 10 najpopularnijih jela na ovom prostoru, kojima se na jednostavan i brz način omogućava spravljanje najomiljenijih jela za porodicu.Radi se o brandu iz VISPAK-ovog programa BOSANSKE KUHINJE koji kvalitetom i ukusom odgovara njenoj neponovljivosti i raznovrsnosti ukusa. Riječ je o mješavini začina za najpopularnija jela domaće kuhinje, ali i nekih ostalih, univerzalnih jela sa ovih prostora.

2013.g. započinje investicijom u moderne linije za proizvodnju STAMPI BLOK-a, mliječne kakaove table, čokoladnih jaja TIRU-LIRU te rižne čokolade, koji će upotpuniti asortiman ponude za najmlađe. Također, redizajniran je i Stampi krem koji svojim dizajnom i izvrsnom kvalitetom otkriva novi doživljaj užitka u okusu lješnjaka, čokolade i mlijeka.