Vispakova realizacija u prvih šest mjeseci 2012. veća za 24 posto

Bosanskohercegovačka prehrambena industrija Vispak nastavlja sa pozitivnim trendom poslovanja i u prvoj polovini 2012 godine.

Neto realizacija za prvih šest mjeseci iznosi 13.767.175 KM i veća je za 24 posto u odnosu na isiti period lani.

Najveći rast plasmana bilježi kafa, pri čemu prednjači brand Zlatna džezva koji ove godine bilježi 40 godina uspješnog postojanja. U maju mjesecu je ostvarena rekordna prodaja kafe.

Dosadašnji pokazatelji govore da će lanjska realizacija kafe, koja je bila veća od najbolje prijeratne godine, biti i ove godine premašena. Rezultat je to kako kvaliteta samog proizvoda tako i dobre distribucije te marketinškog nastupa na tržištu.
Pozitivan trend bilježi i segment ‘Bosanske kuhinje’, odnosno juha i čorbi. Realizacija juha u prvih šest mjeseci ove godine rekordna je za ovaj period od kada postoji ovaj program i za 16 posto je veća u odnosu na prošlu godinu. Ako tome dodamo i 10 novih proizvoda ‘Tajna’, za očekivati je da će se trend rekorda nastaviti i do kraja 2012. godine.
Za očekivati je i slične pozitivne rezultate do kraja godine i u konditorskom programu, a tome bi sasvim sigurno trebalo pridonijeti lansiranje na tržište novog brenda čokolada Tiru-Liru.

“Već drugu godinu za redom ostvarujemo povećanja proizvodnje i prodaje na, za bh. prilike, dosta visokom nivou, uprkos negativnim trendovima koji su prisutni na tržištima. Razlog za to su kvalitet Vispakovih proizvoda, stalne inovacije, te jačanje postojećih i kreiranje novih jakih brandova. Pri tome ne tajimo da su nam prava bosanska kafa i bosanska kuhinja inspiracije u dokazivanju naše kompetentnosti. S obzirom na ove polugodišnje rezultate, već sada možemo kazati da ćemo premašiti naše vlastite prognoze od 10 posto povećanja realizacije za ovu godinu”, riječi su direktora Vispaka, Rusmira Hrvića.